FT Island in Manila!

You may also like...

42 Responses

  1. Rickspot says:

    naku, parang hindi ako familiar sa group na ito. ewan ko lang yung iba.
    .-= Rickspot´s last blog ..15+ Best Dubai’s Burj Khalifa Interior Photos | Inside Pictures =-.

    • Betchay says:

      hi Rick! hindi rin ako familiar dati… ay hindi nga pala ako masyado nakikinig ng kpop… dami na idol groups dto…. last night na-focus sila sa Wide News… meron pa bago – Children of Empire at Wonder Women – LOL at the name!

    • jesse says:

      hay nku kw lng ata nd familiar sknila

  2. Cai says:

    Yay! It’s their 2nd time here in PH.

    And Super Junior will hold a concert (Super Show 2, The Second Asia Tour Concert) at the Araneta Coliseum on April 10. ^^

  3. eden says:

    Seems like most of their songs were used in dramas. They do have nice vocals but it’s like their songs don’t match their age. XD I can actually imagine some older group singing their songs.
    .-= eden´s last blog ..White Christmas =-.

  4. maverick00010 says:

    Sounds Great i gotta check it out.

  5. biske_chan says:

    Hi guys!

    I wasn’t familiar w/ the group before I watched “You’re Beautiful” (starring Jang Geun Suk). The vocalist of F.T. Island was the one who acted as Jeremy. He has a great voice although he was only a supporting actor in the drama. But as for the drama, I think you should check it out – especially the soundtrack. I heard it’s gonna be shown on ABS-CBN & I’m predicting it’s gonna be a BIG hit in the Philippines. I can’t wait for the Tagalog-dubbed version. Enjoy!

  6. rhisa ann says:

    where can i buy a ticket for ther concert here in philippines??

  7. rhisa ann says:

    ft island was a very very very great boy band in korea.. lee hongki’s voice is sooo amazing

  8. minacielo says:

    aneonghaseo!!!
    i always like lee hong ki when i watched you’re beautiful!!!
    he played the role as jeremy, a very cute guy and very childish..
    his childish acts impressed me so much that without realizing i’m his fan….
    i’m going to save some money to buy tickets i really really want to see him and his members…
    gosh i can’t wait to see them….
    sarangheo lee hong ki
    from your avid fan,
    minacielo 07

  9. foxy lady says:

    I just checked the website and the tickets are quite expensive. The cheapest is 2500 and the VIP seats is 5000.

  10. ykadel07 says:

    OMG! Where can I reserve tickets? I can’t believe they’ll be here!

  11. victoria says:

    do u still have more Consort tickets of FT.island? if you have i will order from you…….

  12. Jane Ventura says:

    I want to come!!!!! Too bad i’m in cebu…I love you Lee Hongki…
    Incase you didnt know them they are an instrumental band with 5 members which are: Leader: Jonghun, Main Vocalist: Lee Hongki, Drummer: Minhwan, Sub Vocalist and guitarist: Seunghyun and Jaejin, there company is F&C… Lee Hongki was starred in a drama titled You Are Beautiful which is really interesting and what made me like them… If you watch their variety shows you would love them more!!

    • Shaira says:

      Hahaha! Hi Jane! :))
      Gsugtan tah ko! nyah naa may speechfest sila Franco ug Jolo :((
      So muuli sa Cebu si daddy. nyah di mn pwde ako ra muad2 :((((

  13. lalaine says:

    san poh makakabili tickets… kc taga cagayan pa poh ako eh….

  14. taiki says:

    OMG!!!! HONGKI!!!!!!! HYUNG!!!!!! waaaahhh!!! buti nlng march 6 pa! mkakapagipon p aq ahahaha XD

  15. aileen says:

    omg……ft island is going in manila how exciting….i really love their song ….
    and i cant wait to see lee hong ki^_^

  16. ana ayungao says:

    I really want to see them specially lee hong ki. I’ve watch uyou’re beautiful and lee hong ki played as jeremy is really good. I’ve seen them in korean channel and they are great. looking forward to see them soon. luv them really….

  17. uhmmm where can i buy tickets?? and how much??….. i want to buy please email me thanks……… take care always…………

  18. Lora says:

    Tickets are on sale at TriNoma…. just checked it awhile ago with my friend.
    they still got plenty and good seats…

  19. AlmightyKey says:

    LORA. Where can I BUY tickets? Please. I’m dying here. ToT

  20. maricar says:

    magaling cla gwapo pah lahat….

  21. maricar says:

    watch kau magaling cla lalo na c lee jae jin and choi jonghun….

  22. mechael basada says:

    i really looking forward seeing FT island perform live here in manila. i love their songs esp. i hope and bad woman!!

  23. mechael basada says:

    argh! i wish i can watched their concert!! huhu!! saranghamnida FT island

  24. mechael basada says:

    lee hong ki love you!! i cant get over you guys!! im so disappointed that i wont be able to see you!! argh!!

  25. jel says:

    ei guys! meron akong ticket dito na worth 3,500.Ü
    pero binebenta ko n nlng ng 500. kc d ko mggmit.

    ang seat number nya ay:
    SEAT NO. AREA LEVEL
    18 C 2
    19 C 2

    CHECK NYO N LNG PO DITO YUNG LAYO NG SEAT SA STAGE.:)
    http://i931.photobucket.com/albums/ad160/pinaymakingmoney/ftislandconcertpiccseatplan.jpg

    2 tickets n lng to. unhann lng.:)

  26. gladys Avatar says:

    can you come also in Baguio pls pls pls.

  27. CEE says:

    dont forget U-KISS 😀 😀

    march 26 friday SM MEGAMALL 5pm
    march 27 saturday SM CLARK 6pm
    march 28 sunday SM NORTH EDSA ANNEX 5pm

    ngayon lang sila nakikilala pero pag pumunta kayo, makikilala nyo sila, their really good 🙂
    hehehe

  28. beryl says:

    one of the best boy band in korea… better than the one showing in party pilipinas…. love ft island… :*

  29. annyong haseyo? ft island mahal ko kayo sarahae nice song

  30. roneth lapez says:

    annyong haseyo? your song lee hong ki your song si nice very nice

  31. annyong haseyo? nice song very very nice song ft island

  32. cai says:

    napanood ko to!! hahaha! i really love ft island anung di familiar ft island is the best band i heard than daming nilang mga kanta na super ganda pakinggan, i hope my second visit sila..hay, i miss them!

  33. ynnalovebeast says:

    . magkano puh ba ung ticket ??

Leave a Reply

%d bloggers like this: